Comunicat de presa – Noul serviciu VIVA Telecom, cel mai eficient instrument de marketing

La începutul acestui an, operatorul IT&C VIVA Telecom a adăugat în portofoliul său serviciul Digital Signage, cel mai nou şi mai eficient instrument de marketing ce utilizează tehnologia video în comunicarea cu publicul unei companii sau instituţii.

Ce este Digital Signage?

Digital signage este o formă de afișaj electronic ce foloseşte tehnologia de ultimă generaţie pentru a transmite mesaje în timp real către un public bine determinat în orice loc şi la orice oră prin intermediul unor reţele video. Se crează astfel un mediu unic şi puternic de comunicare care oferă oportunităţi de neegalat pentru a capta atenţia publicului, pentru a îmbunătăţi experienţa şi interacţiunea cu acesta, pentru a construi branduri şi a creşte vânzările.

Concret, un sistem de digital signage are o componentă hardware ce include o reţea de terminale video (LCD, LED sau alte display-uri video), media playere şi un server central precum şi o componentă software, respectiv aplicaţia utilizată pentru crearea şi transmiterea de conţinut media.

De ce Digital Signage?

Publicul din ziua de azi este un public sofisticat iar comportamentul acestuia s-a schimbat radical, în acelaşi ritm cu evoluţia tehnologică. Consumatorii depind din ce în ce mai mult de noile tehnologii pentru a se informa, pentru a găsi oferte, păreri şi sugestii interesante înainte de lua decizia de cumpărare şi de accesare a serviciilor unei companii sau instituţii. Într-o lume digitalizată, organizaţiile sunt nevoite să-şi regândească modalităţile de comunicare cu publicul lor. Materialele printate, convenţionale nu-şi mai ating scopul.

“Activând într-un domeniu în care comunicarea este scopul final, am sesizat în rândul organizaţiilor şi companiilor partenere o nevoie crescută de a transmite cât mai rapid şi eficient mesajele către publicul ţintă. Din dorinţa de a-i ajuta pe partenerii noştri să-şi adapteze canalele de comunicare astfel încât mesajul să ajungă la cine trebuie atunci când trebuie, am folosit experienţa de lucru cu tehnologiile moderne precum şi abilităţile în domeniu ale specialiştilor noştri şi am creat un sistem integrat de digital signage.”-  Bogdan Mocănescu, Director Comercial VIVA Telecom.

Digital Signage ca instrument de marketing  

Implementarea unui sistem de digital signage asigură oricărei organizaţii:

1. Vizibilitate: conținutul dinamic afișat pe ecran atrage privirile oferind șansa de a livra mesajul la locul şi momentul potrivit.

2. Comunicare targetată: atingerea acelui public pentru care se construieşte mesajul (clienţii si potenţialii clienţi, în cazul comercianţilor). Mesajul se poate adapta atât în funcţie de condiţiile meteo, cât şi în funcţie de momentul zilei, locaţie şi oraş astfel încât să fie cât mai relevant pentru public.

3. Impact sporit: Nici un mesaj “call-to-action” nu este mai puternic decât acela care poate fi pus în aplicare imediat. În afara caracterului informativ, mesajul indică şi paşii concreţi pe care cel vizat îi are de făcut.

4. Construirea şi întărirea imaginii de brand: mesajele transmise pot fi construite în jurul propriului brand. Chiar implementarea unei astfel de reţele transmite publicului idea de organizaţie modernă, în pas cu vremurile şi cu publicul său.

5. Comunicare rapidă: înlocuirea materialelor informative printate cu o astfel de reţea reduce timpul de implementare care ar fi fost necesar imprimării şi afişării în locaţii. Sistemul permite comunicarea în timp real a informaţiilor de interes public, a noutăţilor, ofertelor şi promoţiilor şi actualizarea acestora în funcţie de necesităţi.

6. Reducerea costurilor de marketing prin renunţarea la materialele imprimate, la costurile de afişare, la costurile cu resursele umane;

Cifre relevante în retail conform unui Studiu InfoTrends citat de DigitalSignageToday:

– 47.7 procente, creşterea gradului de popularitate a brandului;

– 29.5 procente, creşterea gradului de cumpărare al unui produs;

– 31.8 procente, creşterea volumului total de vânzări;

– 32.8 procente, creşterea fidelităţii cumpărătorilor;

– 35.2 procente, creşterea numărului de vizitatori în magazin.

Cui se adresează acest serviciu?

Ca şi domeniu de implementare, acest sistem este utilizat ca şi instrument de comunicare şi informare internă în cadrul companiilor, ca şi punct de informare publică în cadrul instituţiilor publice, canal media de informare, marketing şi advertising în retail, clinici medicale, transport, horeca etc

Soluţia digital signage oferită de VIVA Telecom vizează în mod special zona de retail şi supermaketuri, clinicile şi cabinetele medicale precum şi instituţiile publice.

VIVA Digital Signage

VIVA Telecom a dezvoltat un model integrat şi customizabil de digital signage acoperind toate etapele implementării unui astfel de sistem: de la găsirea şi configurarea celei mai bune soluții, implementare şi instalare, până la suport şi administrare. Operatorul IT&C asigură atât gama completă de servicii cât şi componentele hardware şi software pe care configurarea sistemelor de digital signage le implică.  Astfel costurile totale sunt reduse, timpul de implementare este minim şi nu presupune alocare de resurse umane suplimentare din partea clientului.

VIVA Digital Signage foloseşte o aplicație “user friendly” ce permite oricărui utilizator, fără prea multe cunoştinte tehnice sau abilităţi creative, să creeze, să administreze şi să distribuie conţinut multimedia (imagini, clipuri video, stiri, html etc.) prin intermediul reţelei de digital signage.

Compania a dezvoltat o reţea extinsă de digital signage ce asigură un canal media foarte atractiv pentru advertiseri datorită impactului, rezultatelor şi a ariei de acoprire. Prin integrarea în cadrul acestei reţele, partenerii pot beneficia de venituri lunare ca urmare a închirierii spaţiului video către advertiserii interesaţi.

Cele două variante de implementare pe care compania le pune la dispoziţie sunt de tip SaaS (Solution as a Service) şi Turn Key Solution.

Alegând prima variantă, cei interesaţi de implementarea unui asemenea sistem în cadrul propriei organizaţii, vor plăti un abonament lunar pentru închirierea sistemului fără a avea alte costuri de achiziţie.

În cea de-a doua variantă, clientul este proprietarul sistemului suportând toate cheltuielile, de achiziţie, licenţiere, implementare şi administrare.

0
  Articole asemănătoare
  • No related posts found.